Spel sugen!

 

Min son letade fram mitt gamla rollspel ”Magic the Gathering” för ett tag sedan, när han & jag gick igenom det fick jag ett sådant sug att börja spela igen. Men den samlingen jag har tillhör ju den äldre stammen av kort, det var drygt tio år sedan jag spelade sist. Men det är världens roligaste kortspel & framför allt roligt att samla på.

 

Känner mig gammal i gemet fast jag inte har spelat det på ett tag, det har ju släppts hur många ny expansioner & uppdateringar som helst. Men nu är det visst serien ”M10” som gäller, så det är ju bara att haka på om det blir att jag börja spela igen. Seriebörsen i LKPG har spelkvällar och träffar en eller flera gånger i veckan. Men jag får se…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0