Jag har gjort det, äntligen!

Det jag har varit sugen & väntat på så länge har äntligen blivigt av. Jag har tatuerat mig, är så himla nöjd & glad över det. Blev en riktigt bra & snygg tatuering. Varför har jag inte gjort förens nu…

 

Har ju faktiskt gjort ett par försök tidigare, det första på Viking tattoo det andra på ett ställe i Eksjö. På Viking var jag två & en halv timme innan öppning för att få en tid. Men redan när jag kom var det en massa folk före mig. När han väl öppnade var det bara att ställa sig i kö i den ordningen man hade kommit. Men det blev fullbokat snabbt, en före mig & fem bakom mig fick inte plats. Typiskt när man hade laddat så inför..





Eksjö var lika, fullbokat när man väl hade tid. Men nu så blev det ju av, tredje gången gillt.

 

Nå, hur var det då?

Jo, det var helt okej tyckte jag. Inte alls så ont eller obehagligt som jag trodde det skulle vara. Men man blir lite skrämd över ljudet från nålmaskinen & visst känns det när han målar med nålen. Men tillslut blev det en skön smärta kostigt nog, låter sjukt men så var det. Nu går jag & smörjer in tatueringen med "helosan" salva som ska göra tatueringen mjuk & läka fortare.





Och kommer du göra flera?

Svar ja, som jag känner nu. Det är som alla säger, har man gjort en vill man gärna göra en till & en till. Eller kanske bygga ut den man redan har.

 

Vill tacka Therese för att hon tipsade mig om Henrik A som tatuerade mig, en riktigt skön & trevlig snubbe. Men framför allt är han duktig & självlärd, kan verkligen rekommendera honom om någon är sugen. Ganska lätt att få en tid & billig om man jämför med alla andra. Boka boka nu! 

https://www.timecenter.com/sailorboii/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0